Памер шрыфту
A- A+
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Каляровая схема
A A A A
Дадаткова

Раздзелы сайта

Галоўная

Мяняцца школе наканавана і развівацца ёй ад стагоддзю! Пытанняў шмат, але адно выратаванне - БІБЛІЯТЭКА! Без бібліятэкі не можа існаваць ні адна школа! А школа - гэта месца, дзе дзеці атрымліваюць веды, крыніца ведаў - кнігі (падручнікі і мастацкая літаратура), а кнігі - у бібліятэцы! Унікальныя бясцэнныя кніжныя багацця ў наш час даступныя для ўсіх, хто ў іх мае патрэбу.

Загадчыца бібліятэкі:
Таргонская Ана Дамiнiкаўна

Мэты і задачы бібліятэкі

Мэта:
Арганізацыя комплекснага бібліятэчна-інфармацыйнага абслугоўвання ўсіх катэгорый карыстальнікаў, забеспячэнне іх свабоднага і бяспечнага доступу да інфармацыі, ведаў, ідэй, культурным каштоўнасцям, садзейнічанне стварэнню арганізацыйных і педагагічных умоў для развіцця пазнавальнай актыўнасці вучняў у працэсе навучання, павышэнню даступнасці і якасці адукацыі.

Задачы:


1. Садзейнічаць стварэнню адукацыйнай асяроддзя, арыентаванай на індывідуалізацыю навучання і сацыялізацыю навучэнцаў.
2. Аказаць метадычную кансультацыйную дапамогу педагагічным работнікам, навучэнцам, законным прадстаўнікам навучэнцаў ў атрыманні інфармацыі.
3. Фарміраваць у чытачоў навыкі незалежнага бібліятэчнага карыстальніка: навучыць карыстанню кнігай і іншымі носьбітамі інфармацыі, пошуку, адбору і крытычнай ацэнцы інфармацыі.
4. Папулярызаваць чытанне з дапамогай сучасных інтэрактыўных форм работы з выкарыстаннем інфармацыйна-камунікацыйных тэхналогій

5. Сабраць, назапасіць і апрацаваць бібліятэчна-бібліяграфічную інфармацыю, давесці яе да карыстальніка. Правесці пазакласную працу і бібліятэчныя мерапрыемствы на базе крыніц інфармацыі, якія ёсць у бібліятэцы.
6. Арганізаваць камфортную бібліятэчную сераду, выхаваць інфармацыйную культуры настаўнікаў і вучняў.
7. Развіць змястоўнае зносіны паміж карыстальнікамі, выхаваць культуру зносін.

ЯК ВЫБІРАЦЬ КНІГІ

У бібліятэцы сабраны тысячы кніг. Прачытаць усё немагчыма!

Але ты зможаш чытаць:

- менавіта тыя, якія табе па душы,

- якраз тыя, якія найлепшым чынам дапамагаюць спраўляцца з заданнямі,

- толькі тыя, у якіх утрымліваюцца праўдзівыя і ясныя адказы на твае пытанні,

- напэўна тыя, ілюстрацыі ў якіх даюць радасць і дапамагаюць лепш разумець думкі аўтара.

ГЭТА МАГЧЫМА, КАЛI ЧЫТАЧ ШУКАЕ І ВЫБІРАЕ КНІГІ ПРАВІЛЬНА

БIБЛIЯТЭКА ДАЕ ТАБЕ МНОСТВА СПОСАБАЎ ПОШУКУ і МАГЧЫМАСЦЯЎ ВЫБАРУ - ВЫКАРЫСТОЎВАЙ IХ!

Правілы пошуку інфармацыі

ПРАВІЛА № 1 - чытач павінен добра разумець, ШТО яму трэба, ПРА ШТО ён будзе чытаць. ЯСНО І дакладна вызначыла ПРАДМЕТ, ТЕМУ чытанне, ЗМЕСТ неабходную інфармацыю.

ПРАВІЛА № 2 - чытач павінен добра ўяўляць, чаго ён чакае ад кнігі, як выкарыстоўвае атрыманую інфармацыю.

Абдумаць, НАВОШТА БУДЕШЬ ЧЫТАЦЬ і ў думках сфармулюе МЭТА чытанні.

ПРАВІЛА № 3 - чытач павінен спланаваць паслядоўнасць сваіх дзеянняў і выбраць самы кароткі шлях да кнігі.

ПрадумаЙ ход пошукаў і вызначы яго найлепшыую КРЫНІЦУ.

ЯК ВЫБРАЦЬ КНІГУ

Перачытаць усе бібліятэчныя кнігі не ўдалося нікому. Ды і ці трэба чытаць усё без разбору? Задавальненне і карысць ты атрымаеш ад тых кніг, якія абраў з толкам.

Вучыся ІХ ШУКАЦЬ і ВЫБІРАЦЬ!

Першы крок да кнігі трэба зрабіць у розуме - у думках вызначыць МЭТА яе чытанне. Задай сабе пытанне: «Навошта я буду чытаць?»

Ты сфармуляваў для сябе адказ? Так. Значыць, ты гатовы да другога кроку. Цяпер табе трэба будзе вызначыць, якім чынам адшукаць яе хутчэй.

Той, хто думае, што дастаткова падысці да стэлажоў, і патрэбная кніга сама апынецца ў руках, памыляецца. Зрабіць правільны крок да патрэбнай кнізе - гэта значыць: ТОЧНА ВЫЗНАЧЫЦЬ КРЫНІЦУ яе пошука АБО ВЫБАРУ.

Бібліятэка дае ТЕБЕ мноства крыніц:

КАЛІ ТЫ НЕ ВЕДАЕШ, ШТО ЛЕПШ ЗРАБІЦЬ, парайцеся з бібліятэкарам!

Праца з кнігай багатая і разнастайная як па форме, так і яго змесце. Абавязак кожнага педагога - навучыць дзяцей любіць кнігу, адчуваць патрэба ў ёй, разумець яе. У навучанні, выхаванні і развіцці дзіцяці велізарную ролю адыгрывае кніга. Але кніга вучыць толькі тады, калі дзіця ўмее з ёй працаваць, умее чытаць у праўдзівым сэнсе гэтага слова, г.зн. разумее прачытанае, ад гэтага шмат у чым залежыць і яго выхаванасць, і разумовае развіццё. Трэба памятаць, што праца гэтая вельмі важная і яе трэба праводзіць сістэматычна. Ад таго, наколькі дружна мы будзем ёй займацца, залежыць будучыня нашых дзяцей: якімі яны вырастуць дарослымі чытачамі і якімі людзьмі. Пацвярджэннем сказанага могуць служыць словы С. Лупа: "Прывіць дзіцяці густ да чытання - лепшы падарунак, які мы можам яму зрабіць".

ЯК ГАТОВIЦЬЗАДАННЕ ДА ПАЗАКЛАСНАГА ЧЫТАННЯ

1. Разгледзь ўважліва вокладку і тытульны ліст кнігі.

2. Прачытай прозвішча аўтара, назва кнігі, выдавецтва.

3. Прачытай прадмова або ўступленне.

4. Штодня па кіраўнікам чытай кнігу, уважліва разглядай ілюстрацыі, пакідай закладкі сярод старонак, якія б ты хацеў прачытаць сваім таварышам.

5. Коратка перакажам ўтрыманне прачытанай кнігі ў хатнім крузе.

6. Запішы аб прачытанай кнізе ў чытацкі дзённік, паказаўшы аўтара, загаловак і кароткі змест кнігі.

7. Маляўніча аформі картку-водгук, паказаўшы на асабовым яе баку прозвішча і ініцыялы аўтара, серыю кнігі, яе назва, прозвішча мастака-ілюстратара, назва выдавецтва, колькасць старонак. На адваротным баку напішы, чаму ты советуешь прачытаць яе сваім таварышам.

ЯК ЗНАЙСЦІ ПАТРЭБНУЮ КНIГУ У БІБЛІЯТЭЦЫ


1. Паглядзі ў алфавітным каталогу або спытай у работніка бібліятэкі, ці ёсць гэтая кніга ў бібліятэцы.

2. Паглядзі, якія ў дадзенай бібліятэцы маюцца тэматычныя паліцы, да якога падзелу можна аднесці патрэбную табе кнігу.

3. Знайдзі ў алфавітным паказальніку літару, з якой пачынаецца прозвішча аўтара патрэбнай табе кнігі.

4. Знайдзі кнігі дадзенага аўтара.

5. Знайдзі сярод іх патрэбную табе кнігу.

ЯК ТРЭБА ЧЫТАЦЬ КНІГУ


1. Чытай павольна, не спяшайся.

2. Пры чытанні ўважліва разглядай ілюстрацыі.

3. дачытаць кнігу да канца, нічога не прапускай.

4. Калі табе сустрэнецца незразумелае слова, пашукай тлумачэнне ў канцы старонкі (у падрадковых прыкладаннях) або ў слоўніку.

5. Помні, што нават адно незразумелае слова можа прывесці да няправільнага разумення прачытанага.

6. Пасля прачытання кнігі абдумай яе змест. Калі табе нешта незразумела, перачытай асобныя часткі яшчэ раз, абмяркуй прачытанае з бацькамі ці сябрамі.

ЯК ЧЫТАЦЬ ГАЗЕТУ ЦI ЧАСОПIС

1. Чытай газету ці часопіс кожны дзень. З іх ты даведаешся пра важныя падзеі, якія адбываюцца ў нашай рэспубліцы і за мяжой.

2. Перад чытаннем газеты або часопіса прагледжана загаловак ўсіх артыкулаў. Гэта дапаможа табе выбраць самы важны і цікавы матэрыял.

3. Чытай кожны артыкул, уважліва прадумай тое, што ў ёй самае галоўнае. Чаму новаму яна вучыць?

4. Звяртай увагу на незразумелыя словы, абавязкова навядзі даведку аб іх у слоўніку.

5. Пры чытанні газеты або часопіса карыстайся картай. Знайдзі на ёй тыя месцы, пра якія распавядаецца ў артыкулах.

6. дзеліся з таварышамі сваім меркаваннем аб прачытанай газеце ці часопісе.

ЧЫТАННЕ АПАВЯДАННЯ

1. Уважліва прачытай ў дзённіку заданне на дом.

2. Гучна прачытай ўвесь аповед. Звяртай увагу на правільнае вымаўленне слоў.

3. разбярыцеся незразумелыя словы, выразы. Паніжальнага голас у канцы прапановы. Рабі паўзы. Уважліва прачытай яшчэ раз аповяд. Старайся засвоіць яго змест.

4. перакажам аповяд па плане. Абдумай загадзя, як ты выклаў галоўныя часткі. Чым скончыш аповяд? Якія высновы зробіш па прачытаным?

5. Падумай, якая думка ў аповедзе галоўная?

6. Што новага ты даведаўся з?

7. Якія думкі і пачуцці выклікаў у цябе аповяд?

СКЛАДАННЕ ПЛАНА АПАВЯДАННЯ

1. Прачытай увесь расказ. Намецілася яго часткі. Адзнач пачатак і канец алоўкам. Як ты вылучаў часткі?

2. Прачытай першую частку, вылучыў Латарэя была галоўным, падкрэслім яго алоўкам, азагаловіў гэтую частку.

3. Такім жа чынам папрацуй і над іншымі часткамі, азагаловіў іх. Запішы план.

4. Прачытай. Падумай, ці адлюстроўвае ён галоўнае, не выпушчана Ці асноўнае.

5. Правер, не паўтараюцца Ці загалоўкі і ці дапамогуць яны табе успомніць апавяданне.

СКЛАДАННЕ КАРОТКАГА ПЕРАСКАЗУ

1. Складзі план апавядання. Па першым пункце плана і першай частцы аповяду выдзеліў 2-3 прапановы, якія не з'яўляюцца галоўнымі, а толькі дапаўняюць асноўную думку.

2. Прачытай тэкст без гэтых прапаноў.

3. Тое ж самае зрабі і з іншымі часткамі.

4. Гледзячы на ​​план, перакажам аповяд коратка.

5. Правер, ці нельга пераказаць апавяданне яшчэ карацей, не выпускаючы галоўнага.

СЛАВЕСНАЕ МАЛЯВАННЕ СТУЖКI ПА ТЭКСЦЕ

1. Прачытай аповяд або адну скончаную частку.

2. Вызначы колькасць карцін.

3. Падумай, пра што кожная карціна.

4. Падкрэсліце ў сказе словы, якія дапамагаюць прадставіць першую карціну, другую і г.д.

5. Уяві карціну думках.

6. «Намалюй» карціну словамі.

ЯК РЫХТАВАЦЬ ХАТНЯЕ ЗАДАННЕ

1. Выконвай хатняе заданне ў адно і тое ж час.

2. Падрыхтуй усё неабходнае для заданняў: сшыткі, падручнікі, алоўкі, лінейку. Правільна разьмясьці іх на працоўным стале.

3. Пачынай рабіць урокі з найбольш цяжкага для цябе прадмета.

4. Засяродзься, не отвлекайся. Ты павінен паспець зрабіць урокі своечасова.

5. Выконвай заданне выразна, акуратна.

6. Падрыхтуй заданне па адным прадмеце. Кнігу, сшыткі і ўсё неабходнае па гэтым прадмеце адразу паскладай ў партфель. Зрабі перапынак на некалькі хвілін.

7. Выконвай усе заданні, яшчэ раз правер па дзённіку, ці ўсё ты ўзяў на заўтра, па ўсіх ці прадметах.

ЯК ПРАЦАВАЦЬ З ПАДРУЧНIКАМ

РАБОТА З ЗАГАЛОўКАМ

1. Уважліва прачытай загаловак і сфармулюе для сябе, пра што пойдзе гаворка ў тэксце.

2. Успомні ўсё, што ты ўжо ведаеш на гэтую тэму.

3. Пастаў пытанні, на якія, па тваім меркаванні, у тэксце будуць дадзены адказы. Пасля гэтага прыступай да чытання тэксту.

РАБОТА З ТЭКСТАМ

1. Звяртай ўвагу на незразумелае ў тэксце.

2. Выпішыце незразумелыя словы.

3. Паглядзі ў слоўнічак або звярніся з пытаннем да таго, хто табе дапаможа.


ДЫЯЛОГ З АўТАРАМ

1. Якое пытанне задае табе аўтар твора?

2. Як ён сам на яго адказвае?

ВЫЛУЧЭННЕ ГАЛОЎНАГА

1. Старайся аддзяліць галоўнае ад другараднага.

2. Па ходзе чытання складае вусны або пісьмовы план.

3. Складай схему, табліцу, падбірай апорныя словы.

4. Рабі выпіскі. На працягу працы старайся ўявіць сабе тое, пра што чытаеш.

5. перакажам тэкст па плане. Правер сябе.

РАБОТА З ПЫТАНЬНЯМІ У КАНЦЫ ТЭКСТУ

Прачытай пытанні.

Адказ знайдзі ў тэксце, адзнач алоўкам.

Зачыні кнігу і адкажы на ўсе пытанні не ўслых, а пра сябе.

РАБОТА НАД ЛIТАРАТУРНЫМ ТВОРАМ

ВЕРШ

1. Як называецца верш? Хто яго аўтар?

2. Прачытай верш. Пра што яно?

3. Якія пачуцці аўтара выражаны ў ім?

4. Якімі словамі аўтару ўдалося выказаць свае пачуцці? Якія з іх табе асабліва падабаюцца?

5. Якія карціны можна намаляваць да гэтага вершу?

6. Падрыхтуйся перадаць выразным чытаннем аўтарскія пачуцці: выдзеліў лагічныя націску, расстаў лагічныя паўзы, вызнач інтанацыю чытання.

7. Папрактыкавацца ў выразным чытанні.

АПАВЯДАННЕ

1. Як называецца аповяд? Хто яго аўтар?

2. Прачытай аповяд. Якія дзеянні адбываюцца ў ім і калі?

3. Назаві дзейсныя асобы. Што ты пра іх даведаўся? Што здарылася з героямі? Якія ўчынкі яны здзейснілі і як сябе паводзілі? Растлумач ўчынкі і паводзіны герояў. Хто з дзеючых Хвацкі спадабаўся і чым менавіта?

4. Пра што ты думаў, чытаючы апавяданне?

БАЙКI

1. Як называецца байка? Хто яе аўтар?

2. Прачытай байку. Якія падзеі ў ёй апісваюцца?

3. Хто дзейнічае ў байцы?

4. Якімі паказаны героі ў байцы? Прачытай, як апісвае іх аўтар.

5. Што асуджаецца ў байцы? Якая яе мараль?

6. Прачытай, як аўтар ставіцца да дзеючых асобам і падзеям, апісаным у байцы.

7. Што павінен зразумець чытач з гэтай байкі?

8. падрыхтавацца да выразнага чытання байкі і чытання па ролях.

АРТЫКУЛ


1. Запомні, як называецца артыкул і хто яе аўтар.

2. Прачытай артыкул. Якія словы і выразы табе незразумелыя? Высветлі іх значэнне.

3. Пра каго або пра што гэтая артыкул?

4. Аб якіх з'явы прыроды або падзеях распавядаецца ў артыкуле?

5. Падзялі артыкул на часткі. Вылучыў галоўнае ў кожнай часткі. Азагаловіў часткі. Складзі план.

6. Якая галоўная думка ўсёй артыкула? Знайдзі ў тэксце ўрывак або прапанову, дзе аўтар гаворыць пра самае галоўнае.

7. Што новага ты даведаўся з прачытанага?

По горизонтали:

1. Как звали лучшего друга Малыша?

5. Кого дети дразнят: "хвост поджала!"?

7. "Пешеходный переход" или "Осторожно, дети!" - как назвать это одним словом?

8. Ответьте в рифму: "Скривлен нос, зеленый хвост. Что за птица это?"

12. Какой герой мультфильма ходил в тумане?

13. Ушастик, друг крокодила.

15. Как правильно называется шахматная королева?

16. Шляпа для светильника.

18. Так называют картошку в Белоруссии, а еще так звали Тараса из повести Гоголя.

По вертикали:

2. Приятный запах цветов.

3. Отгадайте загадку: "Я прыгаю через нее, а она - через меня".

4. Для какого изделия из снега нужна морковка?

5. Человек, которого постоянно сопровождает удача - например, когда он уроки не выучил, его не спрашивают в школе.

6. Один из трех мушкетеров.

9. Место, где одни люди смотрят, как другие играют.

10. Художник берет это и этим же самым держит.

11. Игрушка в виде человечка.

14. Каким еще словом можно назвать код, которым вы с приятелем засекречиваете записки друг другу?

16. Что говорит малыш, когда еще ничего не умеет говорить?

17. Очень большая и очень противная лягушка.

ЛИТЕРАТУРНЫЕ ВИКТОРИНЫ

ЧУДО-ДЕРЕВО

На чудо-дереве висят книги-сказки К.Чуковского. Они высоко. На обложках гномы Загадалка, Забывалка и Путалка различили только несколько первых букв. Попробуйте отгадать названия стихотворений.

1. "Ай..."

2. "Барм..."

3. "Кро..."

4. "Мой..."

5. "Пут..."

6. "Тара..."

7. "Теле..."

ЧУДО-ДЕРЕВО (ответы)

  1. "Айболит". 2. "Бармалей". 3. "Крокодил". 4. "Мойдодыр". 5. "Путаница". 6. "Тараканище". 7. "Телефон".

НА НОСУ СЕЛЁДКА

Однажды гном Путалка читал вслух загадки С.Маршака. Вот что у него получилось:

 1. Что такое перед нами:

Две оглобли за ушами,

На глазах по колесу

И селёдка на носу?

 2. Бьют его рукой и лапкой.

Никому его не жалко.

А за что беднягу бьют?

А за то, что он надут!

В каких словах он поменял местами две буквы? А каковы отгадки этих загадок?

НА НОСУ СЕЛЁДКА (ответы)  1. Не "селёдка", а "седёлка". Ответ на загадку: очки.  2. Не "лапкой", а "палкой". Ответ на загадку: мяч.

ОПРЕДЕЛИТЕ,  К КАКОЙ СКАЗКЕ ОТНОСЯТСЯ  ПОДБОРКИ СЛОВ:

  1. Трава, жаба, кольцо, крапива, терпение. («Дикие лебеди»).
  2. Лебедь, яйца, мечта, утка, мороз, курица, вода. («Гадкий утенок»).
  3. Тюфяк, карета, ливень, калоши, принцесса. («Принцесса на горошине»).
  4. Роза, соловей, горшочек, трещотка. («Свинопас»).
  5. Рыцарский крест, иголка, шелк, золото, свеча, кафтан, зеркало, мантия. («Новое платье короля»).
  6. Нора, мышь, крыло, цветок, эльф. («Дюймовочка»).

ВЕРЕТЕНО, ГОРШОЧЕК, КЛЮЧИ

Как-то гном Забывалка путешествовал по сказкам Ш.Перро и привёз из них много различных предметов:

 1. Веретено.

2. Горшочек масла, пирожок, новую нарядную шапочку.

3. Две волшебные палочки.

4. Две хрустальные туфельки.

5. Маленькие белые камешки, сапоги-скороходы.

6. Маленькое колечко, шкуру осла.

7. Небольшие сапоги, от которых пахло кошачьим духом.

8. Розы, жемчужины, бриллианты.

9. Связку ключей.

 Но кто их ему дал и из каких сказок, Забывалка не помнил. А вы догадались?

ВЕРЕТЕНО, ГОРШОЧЕК, КЛЮЧИ (ответы)

1. Горбатая старуха или принцесса из сказки "Спящая красавица". 2. Красная Шапочка из сказки "Красная Шапочка". 3. Волшебница Сирень или принцесса из сказки "Ослиная Шкура" и тётушка Золушки из сказки "Золушка". 4. Золушка из сказки "Золушка". 5. Мальчик-с-пальчик из сказки "Мальчик-с-пальчик". 6. Принцесса Ослиная Шкура из сказки "Ослиная Шкура". 7. Кот в сапогах из сказки "Кот в сапогах". 8. Девушка-красавица из сказки "Волшебница". 9. Синяя Борода или его жена из сказки "Синяя Борода".

 

ПРИНЦЕССА НА ШИНЕ

Гном Забывалка записывал в тетрадь названия понравившихся ему сказок Х.К.Андерсена, но по невнимательности в последних словах названий пропустил по нескольку букв. Как правильно читаются эти последние слова?

 1. "Гадкий ток".              Утенок

2. "Дикие леди".               Лебеди

3. "Калоши часть".           Счастья

4. "Красные баки".            Башмаки

5. "Маленький Клаус и Большой ус".     Клаус

6. "Новый наряд роя".         Короля

7. "Оле-Лук".                        Лукойе

8. "Пастушка и тост".          Трубочист

9. "Принцесса на шине".     Горошине

10. "Пятеро из одного сучка".  Стручка

11. "Райский ад".                  Сад

12. "Свинья-пилка".              Копилка

13. "Снежная корова".          Королева

14. "Стойкий оловянный сок".  Солдатик

15. "Ковер-мот".                    Самолет

 

ЧТО НАДО СДЕЛАТЬ, ЧТОБЫ …
  1. … узнать настоящую принцессу? (Уложить девушку на 20 тюфяков и на 20 пуховиков, а под ними положить горошину).
  2. … у русалочки появилась пара стройных ножек? (Отдать свой голос за напиток ведьмы).
  3. … братья превратились из лебедей в принцев? (Сплести из крапивы, растущей на кладбище, рубашки).
  4. … укротить собак в подземелье в сказке «Огниво»? (Посадить каждую на ведьмин синий клетчатый передник).
  5. … принцессе заполучить горшочек с бубенцами? (Надо принцессе 10 раз поцеловать свинопаса).
  6. … появилась на свет Дюймовочка? (Посадить в цветочный горшок необычное ячменное зернышко).
  7. … узнать, кто из сановников не на своем месте и кто умен, а кто глуп? (Показать новое платье короля из чудесной ткани).
  8. … тебя приняли за турецкого бога? (Прилететь в сундуке-самолете).
  9. … дети уснули и Оле-Лукойе мог бы рассказывать им сказки? (Прыснуть в глаза из спринцовки сладким молоком и подуть на затылок).

 

СПЯЩАЯ БОРОДА

Гном Путалка по памяти записывал в тетрадь названия сказок Ш.Перро. Вот что у него получилось. Исправь ошибки.

 1. "Кот-с-пальчик".

2. "Красная Шкура".

3. "Мальчик-Хохолок".

4. "Ослиная Шапочка".

5. "Рике в сапогах".

6. "Синяя красавица".

7. "Спящая Борода".

СПЯЩАЯ БОРОДА (ответы)

1. "Кот в сапогах". 2. "Красная Шапочка". 3. "Мальчик-с-пальчик". 4. "Ослиная Шкура". 5. "Рике-Хохолок". 6. "Синяя Борода". 7. "Спящая красавица".

  

ОТ МУРАВЬИШКИ ДО СЛОНИШКИ

Это задание гнома Загадалки. Чьи это имена?

 1. Ферда.                  Муравья. О.Секора "Муравьи не сдаются".

2. Красная Точка.     Муравья. Н.Романова "Муравей Красная Точка"

3. Майя.                     Пчелы. В.Бонзельс "Приключения пчёлки Майи".

4. Ряба.                       Курочки. Русская народная сказка "Курочка ряба

5. Пудик.                   Воробья. М.Горький "Воробьишко"

6. Кагги-Карр.          Вороны. А.Волков "Волшебник Изумрудного города"

7. Чернушка.          Курицы. А.Погорельский "Чёрная курица, или Подземные    жители".

8. Серая Шейка.      Уточки. Д.Мамин-Сибиряк "Серая Шейка"

9. Кика.                    Утки. К.Чуковский "Доктор Айболит"

10. Мартин.             Гуся. С.Лагерлёф "Чудесное путешествие Нильса с дикими гусями"

11. Бумба.                Совы. К.Чуковский "Доктор Айболит"

12. Гуамоколатокинт.     Филина. А.Волков "Урфин Джюс и его деревянные солдаты"

13. Карудо.               Попугая. К.Чуковский "Доктор Айболит"

14. Пик.                     Мышонка. В.Бианки "Мышонок Пик"

15. Шушара.            Крысы. А.Толстой "Золотой ключик, или Приключения Буратино"

16. Лариска.             Крысы. Э.Успенский "Крокодил Гена и его друзья"

17. Каа.                   Удава. Р.Киплинг "Маугли" 

18. Матильда.         Гадюки. Э.Рауд "Муфта, Полботинка и Моховая Борода"

19. Ухти-Тухти.     Ежихи. Б.Поттер "Ухти-Тухти"

20. Тортила.           Черепахи. А.Толстой "Золотой ключик, или Приключения Буратино"

21. Бемби.               Оленёнка. Ф.Зальтен "Бемби"

22. Иа-Иа.                Ослика. А.Милн "Винни-Пух и все-все-все"

23. Ниф-Ниф.          Поросёнка. С.Михалков "Три поросёнка"

24. Пятачок.             Поросёнка. А.Милн "Винни-Пух и все-все-все"

25. Хрю-Хрю.                  Свинки. К.Чуковский "Доктор Айболит"

26. Чичи.                          Обезьяны. К.Чуковский "Доктор Айболит"

27. Кенга.                         Кенгуру. А.Милн "Винни-Пух и все-все-все"

28. Базилио.                     Кота. А.Толстой "Золотой ключик, или Приключения Буратино"

29. Матроскин.                 Кота. Э.Успенский "Дядя Фёдор, пёс и кот"

30. Геркулес.                  Кота. Французская сказка "Приключения Пифа".  

31. Шамайка.                  Кошки. Ю.Коваль "Шамайка"

32. Артемон.                  Пуделя. А.Толстой "Золотой ключик, или Приключения Буратино"

33. Авва.                         Собаки. К.Чуковский "Доктор Айболит"

34. Жучка.                       Собаки. Русская народная сказка "Репка"

35. Каштанка.                  Собаки. А.Чехов "Каштанка"

36. Муму.                          Собаки. И.Тургенев "Муму"

37. Тотошка.                     Пёсика. А.Волков "Волшебник Изумрудного города". 

38. Бимбо.                      Таксы. А.Линдгрен "Малыш и Карлсон, который живёт на крыше".

39. Шарик.                      Пса. Э.Успенский "Дядя Фёдор, пёс и кот"

40. Пиф.                          Пса. Французская сказка "Приключения Пифа"

41. Держи-Хватай.        Пса-ищейки. Д.Родари "Приключения Чиполлино"

42. Булька.                      Пса. Н.Носов "Приключения Незнайки и его друзей"

43. Алый.                        Пограничного пса. Ю.Коваль "Алый"

44. Алиса.                       Лисы. А.Толстой "Золотой ключик, или Приключения Буратино"

45. Акела.                        Волка. Р.Киплинг "Маугли"

46. Табаки.                      Шакала. Р.Киплинг "Маугли"

47. Балу.                           Медведя. Р.Киплинг "Маугли"

48. Винни-Пух.                Медвежонка. А.Милн "Винни-Пух и все-все-все"

49. Мишутка.                   Медвежонка. Л.Толстой "Три медведя"

50. Багира.                       Пантеры. Р.Киплинг "Маугли"

51. Гена.                         Крокодила. Э.Успенский "Крокодил Гена и его друзья"

52. Каракула.                 Акулы. К.Чуковский "Айболит"

53. Шер-Хан.                  Тигра. Р.Киплинг "Маугли"

54. Чандр.                       Льва. Э.Успенский "Крокодил Гена и его друзья"

55. Хатхи.                        Слона. Р.Киплинг "Маугли".